Från en tjejgrupp

Här kommer lite kommentarer från en av våra tjejgrupper!

”Det har känts super bra. Jag har fått många nya kompisar!”

”Varje gång jag kommer hit blir jag glad och glömmer
bort alla mina problem och all stress. Det är jättekul
att träffa mina kompisar här varje vecka.”

”jag gillar den här gruppen. Vi har gjort många roliga saker.”

”Det har varit kul men skulle önska ännu mer gemenskap i gruppen!
Laserdome var kul.”

”Så himla kul att komma hit! Vill fortsätta!”

”Även fast jag har missat ganska många gånger så är det väldigt
kul att komma hit. Laserdome var ett av det roligaste jag
gjort!”

Kommentera

