Julavslutning

DSC_7996

DSC_8003

DSC_8069

DSC_8086

För någon vecka sedan hade United Sisters sin julavslutning. Vi var och plaskade på Eriksdalsbadet och gjorde massor av roliga aktiviteter där. Det började med att en tjej kom in och pratade lite om hälsa. Det var inspirerande och jag blev sugen på att träna. Vilket hon borde få cred för, eftersom jag inte är den mest atletiska typen.

Den röda tråden genom hela kvällen var hälsa och välmående. Vi fick testa på afrikansk dans och det var häftigt. Det är verkligen något alla kan dansa. Jag har ingen taktkänsla överhuvudtaget, men afrikansk dans kunde jag röra mig till utan att känna prestationsångest. Att kombinera träning med att ha roligt är något vi alla strävar efter tror jag. Jag gillar att vara i form. Men jag har så lång startsträcka så det blir aldrig riktigt av. Dålig ursäkt kanske ; ).

Hur som helst flöt kvällen på och det började lida mot sitt slut. Tjejerna fick bada och vi delade ut goodiebags till alla.  Det var en rolig kväll och jag hade varit så nervös innan, jag var så nyfiken på hur alla systrar som skulle komma. Men allt släppte sen efter den afrikanska dansen. Jag kan inte släppa dansen riktigt den var det bästa på hela kvällen!

Julfesten var ett perfekt sätt att hitta gnistan igen. Det gav iallafall mig inspiration att träna och att blogga om något. Och jag fick ännu en gång se vilket bra jobb United Sisters gör. Tack för en super trevlig julfest!

Slutligen vill jag bara önska alla en god jul och gott nytt år så hörs vi 2013!

Kommentera

