kick-off!

IMAG0088IMAG0094IMAG0095IMAG0097

Äntligen, en riktigt rivstart på det nya året för United sisters och det i glamourens tecken! Vi skulle förvandla en tråkig lokal på fryshuset till ett glamouröst mingel palats. Vi åkte ner från kontoret till den stora lokalen med händerna fulla med rosa tyger och glitter. Så började vår omvandling och resultatet blev riktigt bra!

Precis i takt med att lokalen var färdig strömmade folk in iklädda vackra kläder och ett glatt humör. Vi blev allt som allt mellan 20 och 30 personer och hela lokalen bara doftade glamour. Det var en riktigt hit! Jag fick prata med massa coacher och tjejer jag inte träffat innan och det var riktigt trevligt. Jag har aldrig varit en mästare på att mingla men stämningen gjorde att man inte kunde misslyckas.

Sedan var det dags för Sara, coachansvarig på United sisters, att köra igång med pepp uppvärmning, för att få oss ännu mer varma i kläderna. Vi fick känna på hur det var att ta ordentlig plats och vara glamourösa ända ut i fingerspetsarna.

När kvällen började lida mot sitt slut skulle vi grabba tag i varsin tjej och fråga en fråga, vad får dig att glittra? En väldigt vacker fråga till en väldigt vacker person. Jag fick tag på två tjejer och när de väl kom på vad som fick de att börja glittra kunde de inte sluta prata om det. Jag såg hur de glittrade och hur de tog sin plats i rummet. Det var verkligen roligt att se, för alla har vi något som får oss att glittra.

I det stora hela var kvällen fantastisk. Det blev verkligen lyckat. Vi andades glamour och det höll i sig ända tills man kom hem. Även när jag tog av mig min paljettklänning kände jag mig fortfarande glamourös. Jag hoppas på fler sådana här kvällar med United Sisters. Dessa tillfällen får mig att glittra och det känns verkligen fantastiskt!

Kommentera

