Hej då!

Image

Nu lämnar jag er och det känns förfärligt. Dessa månader på United sisters har varit fantastiska. Jag har verkligen trivts. Det har varit en sådan trevlig atmosfär att jobba i och jag har blivit tagen på allvar och som en i gänget inte bara som en praktikant. 

De senaste veckorna har jag verkligen fått en inblick i vad United sisters verkligen är, hur stort det är och vad de faktiskt gör för människor. Sara, min handledare har varit otroligt inspirerande och pushat mig till att få de svåra sakerna att verka enkla. Jag har verkligen utvecklats och ger mig på saker jag tycker är en utmaning.  Anna, verksamhetsansvariga är en person jag beundrar. Jag vill bli som henne när jag blir stor. Hon har en sådan pondus. Hon vet precis vad hon pratar om även om man kan bli smått förvirrad till en början. Ylva, vår mammalediga gruppansvarig var så vaken och såg vad jag faktiskt gjorde. När jag var förvirrad och ny uppmärksammade hon mig och fick mig att lysa. Nu lyser hon med sin frånvaro. Och så har vi Saga, den nya fläkten som hoppat in för Ylva, hon och jag har verkligen klickat. Med henne vågar man alltid ta för sig och prata med. Jag kommer verkligen sakna den här arbetsplatsen.

Nu ska jag börja plugga igen och testa mina nya vingar. Det ska bli kul på ett sätt men som sagt kommer jag sakna United sisters. Snart tar någon ny vid med nya ögon och det känns bra att bloggen fortsätter att leva. 

Nu har jag lärt mig att glittra och göra det jag är bäst på, att vara mig själv. Det är det största jag tar med mig från United sisters. Jag hoppas att jag även fått er läsare att tänka en extra tanke och att ni gillat det jag skrivit. Tack för allt och på återseende.

Många kramar/ Ella

One thought on “Hej då!

  1. Jag är gammal US som nattvandrare och hade tjej coach. Det förändrade mitt liv, så jag förstår dig att US har fått dig att glittra 😀 Hoppas du fortsätter med detta tjejen!

    / Tess från Night Patrol

Kommentera

