”Från sekunden jag fick träffa mig coach kände jag att jag funnit en vän”

Tankar från en tjej som precis avslutat kontakten med sin coach:
”Jag var lite äldre när jag bestämde mig för att maila united sisters, visste inte vad jag hade att vänta utav varken organisationen eller fryshuset i sig då jag inte tidigare varit i kontakt med något utav dem. Jag har nog aldrig blivit så positivt överraskad, från sekunden jag fick träffa mig coach kände jag att jag funnit en vän. Inte bara vilken som helst heller utan den man aldrig haft förut. Jag kunde säga precis vad som helst och få svar på saker man inte visste vart man skulle vända sig med. Föräldrar ser en ofta som ett litet barn oavsett ålder och tar en inte riktigt seriöst, medan ens vänner inte har livserfarenhet nog för att ge det svar man behöver.

Min coach och jag har gjort mycket roligt ihop! Både avslappnade saker som att gå på bio eller ta en fika men även testat på att tex klättra. Har fått riktigt bra tips om arbetslivet och även hjälp med att skriva mitt cv, massor utav stöd i både jobb, skola och privatliv. Hon har varit fantastisk att ha vid min sida och även om coach tiden är över så har jag fått en underbar vän! Rekommenderar detta starkt till tjejer i alla åldrar, superkul och otroligt givande. Jag var arton när vi påbörjade våran resa – vänta inte lika länge du!”

Är du tjej och vill ha en coach? Kontakta United Sisters här:
http://unitedsisters.fryshuset.se/

Kommentera

